9 Mart 2011 Çarşamba

Rüya Tabiri - Barış Manço

Sual: Geçen gece rüyamda Barış Manço'yu siyah beyaz televizyonda cünbüş çalarken gördüm. Gördüm diyorum çünkü ses gelmiyordu ama öylesine güzel çalıyordu ki gözümü alamıyordum. Bir süre onu izledim, sonra gözgöze geldik Barış Manço ile. Duyamadığımı belirten işaretler yaptım, o da nasıl olduysa beni anladı ve bazı talimatlar verdi. Gerisini çok fazla hatırlamıyorum. Nedir bu rüyanın hükmü?

El Cevap: Bir kişinin rüyasında Barış Manço görmesi; o kişinin hakkında hayırlara vesile olacak olayların gelişmesine ramak kaldığı, ramak kalmasa bile en azından ümit olduğu, ümit olmasa da abartmayın lan, bu kadar karamsar olmayın anlamına gelir gibi yapıp, bazen de rüyada Barış Manço görmek; kişinin düzenli olarak berbere gitmediğine, yakında bayram olacağına(detaylı bilgi için bknz: rüyada bayram günü görmek) sofrada berekete, ama hemen sevinmeyin bakkala yüklü bir borca, eğer bekar iseniz kol düğmelerinzin kopacağına, değilseniz karınızın onları dikeceğine, öğlen yemeğinde domates biber patlıcan közleyeceğinize, yok daha neler, onlar şarkı isimleri sadece derseniz de rüyada Barış Manço görmek; kimi zaman uzaktan gelen bir akrabanın kolormatik gözlüklerine kıl kapacağınıza, koparılmış ekmek ucuna, zor bi sudokuya, sabah seher vaktine, yatmış iddia kuponuna, masaüstünüzde duran önemsiz bir kabloya, çayın zevk vermeyen beşinci bardağına, yol çeviren anketörlere, hayır diyemiyen sana, tüten sobaya, arı sokmasına, bardağın boş yarısına,  sürekli öğüt veren arkadaşlara, sürekli öğüten sevgililere, göz yaşı kurumasına, yine de sürekli aşık olan sana, yazılanlara inanırsan da az bir vakte kadar senin için bir devrin kapanıp yeni bir devrin başlayacağına delalettir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder